
#نی_نوا اثر استاد حسین علیزاده با همکاری استاد جمشید عندلیبی به جرئت میشه گفت که "نی نوا"یکی از کم نظیر ترین آلبوم های جهانه. "نی نوا" تجربه ای نوین بود که علیزاده و عندلیبی مسبب اون شدن!متاسفانه در صدا و سیما ی ایران، اسم آلبوم با "نینوا" اشتباه گرفته میشه و معمولا در ایام عزاداری بخش هایی از این آلبوم رو پخش می کنن!!! پیشنهاد می کنم حتما یه بار این آلبوم رو گوش بدید(حداقل ترک "نغمه" و "جامه دران" رو گوش بدید) پ.ن: یاد دارم که ایام طفولیت،در کنار کاسِت های "رمضان" و "حبیب مله ای" و "محمود...
ادامه مطلب