این صرفا یک دلنوشته است

خرید بک لینک

حدود 20 روز از کنکور گذشته ولی هنو تو اون حال و هوام و اصن حالم خوب نیست.

هرچه بیش تر به دور و برم نگا می کنم حس می کنم هیچکسی رو ندارم.دریغ از یه رفیق.حتی صمیمی ترین ها هم دیگه نیستن.انگار قراره تا بی فایده شدی بذارنت کنار.

یار بارافتاده را در کاروان بگذاشتند

بیوفا یاران که بربستند بار خویش را

مردم بیگانه را خاطر نگه دارند خلق

دوستان ما بیازردند یار خویش را

موافقین۱ مخالفین۰ ۹۶/۰۵/۰۳

درویش محمد خراباتی

شراب محبت...

ما را در سایت شراب محبت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت: 20:11

صفحه بندی