تا کی؟!

خرید بک لینک


گفتم :

"بالاخره که فراموشش میکنی. اینجوری نمی مونه"

نفس عمیقی کشید و گفت :

"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره؛

با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطره شون تموم نمیشه"

گفتم :

ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.

گفت :


بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ....


#خواجوی_کرمانی

شراب محبت...

ما را در سایت شراب محبت دنبال می‌کنید

برچسب: تا کی به تمنای وصال,تا کی غم آن خورم,تا کی,تا کی گریزی از اجل,تا کی تنهایی, نویسنده: بازدید: 270 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 12:28

صفحه بندی