
گفتم :
"بالاخره که فراموشش میکنی. اینجوری نمی مونه"
نفس عمیقی کشید و گفت :
"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره؛
با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطره شون تموم نمیشه"
گفتم :
ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.
گفت :
بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ....
#خواجوی_کرمانی
ما را در سایت شراب محبت دنبال میکنید
برچسب: تا کی به تمنای وصال,تا کی غم آن خورم,تا کی,تا کی گریزی از اجل,تا کی تنهایی, نویسنده: بازدید: 270